eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[pkarne] Wniosek o zamknięcie przewodu sądowego i wydanie wyroku. › Re: [pkarne] Wniosek o zamknięcie przewodu sądowego i wydanie wyroku.
    From: AB <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pkarne] Wniosek o zamknięcie przewodu sądowego i wydanie wyroku.
    Date: Thu, 28 Jun 2007 00:58:15 +0200

    Johnson napisał(a):
    > Zapewne sąd zajmuje się też innymi ...

    Z pewnością. Osobiście jednak uważam, że organizacja sądownictwa jest
    skandalicznie zła jeśli pozwala na kilkuletnie procesy w pierwszej
    instancji.

    > A to nie jest dobra wiadomość dla ciebie.

    Kolejny raz spotykam się z tym ostrzeżeniem, by nie pokazywać znajomości
    dziedziny bo może to być to wykorzystywane _przez sąd_ jako dowód winy.
    Jakobym się znał i mataczył. O murwa kać, nie wiem czy się śmiać czy płakać.

    > Nie wystarczy powiedzieć jestem mądrzejszy od biegłego

    Nie sądzisz chyba, że taką przyjąłem obronę, hę?

    > Trzeba to jeszcze udowodnić.

    Też oczekujesz dowodu niewinności?

    --
    pzdr