  • Data: 2010-03-16 10:58:38
    Temat: Re: 'pisemne wyjasnienia' w formie faxu
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli jest wszczęte postępowanie administracyjne, którego jesteś stroną
    > to nie. Wezwą Cię do uzupełnienia poprzez podpisanie dokumentu lub
    > złożenie dokumentu podpisanego.

    pismo odnosnie mojego zgloszenia bazy z przed dwoch lat (maja refleks,
    podziwiam!) (dzialaja na podstawie ustawy o ochronie ...),
    pytaja sie czy zgloszenie jest zwiazane z dzialalnoscia zarobkowa jezeli tak
    to prosza o
    kopie wpisu do ewidencji. Wiec chcialem odpisac ze tak, podpisac sie pod tym
    i wyslac faxem razem z
    wpisem do ewidencji.