  • Data: 2003-12-27 19:18:16
    Temat: Re: pisanie programu na zlecenie i jego dalsza odsprzeadaż
    Od: "Hunter" <d...@h...plNOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze umowa o dzielo - cene ustalicie "miedzy soba" (zeby bylo faktycznie
    > zaleznie od ilosci godzin). Wowczas AFAIK nabywca moze dowolnie pogram
    > dalej odsprzedawac.

    Dzieki za odpowiedz :)
    Cena za wykonanie jest juz ustalona...
    A mnie chodzi o to, zeby nabywca mogl odsprzedawac program tylko za moja
    zgoda i zebym mial zagwarantowana jakas czesc z zysku (dosc duza - cena za
    wykonanie jest umiarkowana). Pytanie pozostaje... Ile procent jest przyjete
    i jak to prawnie rozwiazac... Program bedzie pisany w PHP - co trzeba
    umiescic na poczatku plikow... Zupelnie sie na tym nie znam... :(

    Pozdrawiam
    Hunter