    From: "xyz" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pilne]odmowa naprawy co dalej?
    Date: Tue, 16 Jan 2007 15:06:07 +0100

    Użytkownik "p09v" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:eoh0u7$pnj$1@news.lublin.pl...
    > Użytkownik "xyz" <j...@w...pl> napisał
    >
    > Nie, to się nazywa niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową. Gwarancję
    > daje producent (ewentualnie) sprzedawca, ale jest to dobrowolne i zależy
    > od treści dokumentu gwarancyjnego. Opiera się na procedurze określonej w
    > tym dokumencie, innymi słowy jest to dodatkowa umowa jaką zawierasz z
    > producentem sprzętu, jeżeli Cię lekceważy, zmień tryb na ustawowy, ten
    > jest surowszy dla sprzedawcy i pozwala konsumentowi łatwiej i szybciej
    > dochodzić swych praw od silniejszej strony jaką niewątpliwie jest
    > sprzedawca.

    Widać, że późno było wczoraj ;) oczywiście chodziło mi o niezgodność towaru
    z umową. Oddałem go dzisiaj, żeby zrobili tą ekspertyzę. Jak go dostanę to
    zacznę jakoś działać. Teraz parę pytań. Jak go dostanę z ekspertyzą przejrzę
    co tam piszą, pewnie zdania nie zmienią to co? Jak mam im go oddać co
    powiedzieć? Oni mają swoje druczki, że oddałem do naprawy gwarancyjnej. Jak
    go oddać z tytułu niezgodności z umową? W tym punkcie siedzi kobieta która
    tylko przyjmuje te telefony i nic więcej, czy ma jakieś prawo nie przyjąć
    telefonu? Co robić jak nie będzie chciała go odemnie przyjąć? Mam
    przygotować jakiś papier na którym mi potwierdzi, że oddałem z tytułu
    niezgodności z umową, a nie z tytułu gwarancji?
    Co z tym rzecznikiem? Jak będą robili problemy to z czym do niego iść? Co on
    może zrobić żeby mi pomóc, może np. ze mną iść oddać ten telefon, jakie on
    ma prawa czy moc prawną nie wiem jak to nazwać?

    Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi