  • Data: 2007-07-19 21:35:55
    Temat: Re: pilna prośba o wskazanie
    Od: wombi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    FIGHTER pisze:
    > Witam szanownych forumowiczów,
    > mam pytanie: do kogo należy dokumentacja medyczna np. z prywatnego gabinetu
    > stomatologicznego...mam tutaj na mysli zdjęcie rentgenowskie zemba.
    > Z góry dziękuje za informacje. Pozdrawiam.

    Może znajdziesz coś w tych przepisach:
    1. art.18 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r.o zakładach opieki zdrowotnej
    2. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2006 r. w sprawie
    rodzajów i zakresu dokumentacji medycznej w zakładach opieki zdrowotnej
    oraz sposobu jej przetwarzania - szczególnie rozdział 6
    3. art.41 ustawy z dnia 5 grudnia 1996 r. o zawodach lekarza i lekarza
    dentysty
    4.Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 lipca 2001 r. w sprawie
    rodzajów indywidualnej dokumentacji medycznej, sposobu jej prowadzenia
    oraz szczegółowych warunków jej udostępniania.