  • Data: 2005-06-11 20:35:37
    Temat: Re: pijak złodziej bandyta alkoholik łajza /utrata prawka/
    Od: "GORDON" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Do czasu pozbawienia prawa jazdy wlicza się czas, w którym przed
    > wyrokiem było ono zatrzymane przez Policję. Nie wiem, czy jak zdacie w
    > tzw. międzyczasie, to tak będzie, bo ktoś musiał by wystawić Wam
    > pokwitowania. Nie bardzo sobie to w praktyce wyobrażam, ze przychodzisz
    > na komendę i mówisz, ze chciałeś, by Ci prawo jazdy zatrzymali, bo Cię
    > policja tydzień temu po pijaku zatrzymała.

    mo wlasnie pani policjantka powiedziala, ze tak to moze
    wygladac - przychodze i mowie "wiem, ze bede mial zakaz
    jazdy na rok - zabierzcie mi prawo jazdy, chce zeby
    liczylo sie to od teraz". dziekuje za odpowiedz - z tego
    co piszesz jasno wynika, ze mowila prawde i ten okres
    od zdania prawka do wyroku tez sie wliczy.
    pozdrawiam.