  • Data: 2005-07-26 00:45:10
    Temat: Re: pieszy na czerwonym [WAW][OT]
    Od: "SHP" <s...@o...org.kasuj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > Policjanci wyskoczyli, zatrzymali. No i (podobno zgodnie z
    > taryfikatorem) probowali wreczyc mandat 250zl. Kolega odmowil. Teraz
    > bedzie mial podobno sprawe w Sadzie Grodzkim.

    Jeśli już koniecznie musiał, to mógł przejechać tym rowerem przez przejście.
    Sygnalizatory S-5 (dla pieszych) rowerzystów nie dotyczą. Dostałby najwyżej
    mandat za jazdę rowerem po przejściu dla pieszych, ale byłoby znacznie mniej
    (zdaje się 50, czy 100 zł). :-)

    Trzy lata temu dostałem mandat (200zł) za zawracanie blachosmrodem w
    niedozwolonym miejscu. Droga była pusta, a ja nie widziałem znaku nakazu
    jazdy prosto lub w prawo, bo był zasłonięty przez kontener. Akurat
    wyjeżdżałem z miejsca postojowego i korzystając z tego, że jest pusto,
    chciałem wskoczyć na lewy pas i zawrócić.

    Jeśli chodzi o światła: niestety - często piesi są dyskryminowani w imię
    upłynniania ruchu i nawet jak jest pusto, to piesi mają czerwone. Te
    wszystkie genialne przyciski na skrzyżowaniach, to bym w pień wyciął...

    --
    Pozdro
    Tomek