  • Data: 2006-08-30 12:50:31
    Temat: Re: pies zagryzł kury dostałem wyrok
    Od: kam <#k...@w...pl#> szukaj wiadomości tego autora

    mw158979 napisał(a):
    > Jak sie nazywaja te przepisy?
    > (kodeks czegos?, rozporzadzenie kogos?)
    > Zupelnie nie wiem czego szukac.

    Koszty procesu w postępowaniu cywilnym regulują:
    art.98 i nast kodeksu postępowania cywilnego
    ustawa z 28 lipca 2005 r. o kosztach sądowych w sprawach cywilnych
    rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości w sprawie opłat za czynności
    adwokackie oraz ponoszenia przez Skarb Państwa kosztów nieopłaconej
    pomocy prawnej udzielonej z urzędu
    rozporządzenie MS w sprawie opłat za czynności radców prawnych oraz
    ponoszenia przez Skarb Państwa kosztów pomocy prawnej udzielonej przez
    radcę prawnego ustanowionego z urzędu

    KG