  • Data: 2006-08-30 09:11:56
    Temat: Re: pies zagryzł kury dostałem wyrok
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zwiazku z art.624 parKPK i art 17 ust 1 i2 o opłatachw sprawach karnych
    > z dnia 23,06,1973 zwalnia mnie w całości od zapłaty kosztów sadowych

    Sąd stwierdzil że jesteś za biedny na ponoszenie tych opłat.

    > dlaczego w wyroku nie jest napisane nic o naprawieniu szkody czyli krotko
    > o zapłacie za te pier....e kury
    > czyli ze nie musze włascicielowi placic?

    Na podstawie tego wyroku nie. Ale byłoby wskazane dogadanie się z
    właścicielem bo może Cię pozwać o naprawienie szkody, tym bardziej, że
    sprawę ma na 99% procent wygraną, jeśli ten wyrok nakazowy się uprawomocni,
    z tego względu, że będzie przesądzona kwestia twojej winy w powstaniu
    szkody.

    Marcin.