  • Data: 2011-08-01 10:33:17
    Temat: Re: pies
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j15spu$mn8$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-08-01 11:14, Cavallino pisze:
    > .
    > Ty masz chyba jakiś uraz z dzieciństwa.

    Nie.
    Mam po prostu życiowe doświadczenia, związane z ilością psów które były
    łaskawe pogryźć mojego psa (średniej wielkości), podczas spacerów moich,
    czy też dzieci, a co za tym idzie poważne obawy związane z ich
    bezpieczeństwem.
    Tak się składa, że w 80% atakującym psem był owczarek niemiecki, lub coś w
    ten deseń.

    Niewątpliwie ma to związek z popularnością tej rasy, szczególnie w wersjach
    skundlonych na posesjach w okolicy - jak uda się takiemu wydostać z
    ogrodzenia, to jest więcej niż pewne że się rzuci na mojego psa gdy tylko go
    zauważy (nie wiem z czego to wynika, może się im kolor husky-ego nie
    podoba).

    > Osobiście jestem opiekunem
    > owczarka niemieckiego. Pies trafił do mnie przypadkowo, nie miałem
    > wcześniej do czynienia z żadnym psem więc i doświadczenie żadne.
    > Wystarczyło jednak trochę poczytać, pogadać z wetem i kilkoma znajomymi
    > psiarzami, pójść na dwa szkolenia i pies, młody i inteligentny, dał się
    > ułożyć

    Wypuść go samopas gdy w okolicy są inne psy, wtedy pogadamy co takie
    ułożenie jest warte.