  • Data: 2003-01-27 10:46:27
    Temat: Re: pelne miesiace
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Maddy" <m...@e...com.pl>
    To: <p...@n...pl>
    :
    : Zawsze odkąd pamiętam - bieg okresu wypowiedzenia zaczyna się z
    : pierwszym dniem miesiąca nastepnego po miesiącu w ktorym umowa została
    : wypowiedziana, a więc nie wazne czy wypowiedzenie dostaniesz 1 stycznia
    : czy 31 stycznia - 3-miesięczny okres wypowiedzenia skończy się 30
    kwietnia.

    to jeżeli dostanę wypowiedzenie 10 lutego
    (okres wypowiedzenia 3 miesiące), to w okresie od 11-go do 28-go nie
    znajduję się w okresie wypowiedzenia???

    czy mogłabyś podać mi podstawę prawną tego twierdzenia?

    : No chyba że ktos inaczej rozumie "miesiąc kalendarzowy".

    jak dla mnie okres od 1-go do ostatniego dnia danego miesiąca

    pozdrowienia
    ja