    From: "Akulka" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pedofilia-podstawa prawna
    Date: Tue, 28 Feb 2006 19:17:44 +0100
    <dtpcp6$brb$1@inews.gazeta.pl> <dts841$1hn$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dtsdel$fh8$1@inews.gazeta.pl>
    <h...@4...com>
    <dtsl6p$i0g$1@inews.gazeta.pl>
    <l...@4...com>
    <du01od$4uh$1@inews.gazeta.pl> <du1797$9ie$1@inews.gazeta.pl>
    <du1dhr$9aj$1@inews.gazeta.pl> <du1ens$f12$1@inews.gazeta.pl>
    <du1h04$q4b$1@inews.gazeta.pl> <du1ion$5ng$1@inews.gazeta.pl>
    <du1kpc$f7v$1@inews.gazeta.pl> <du1m6q$md0$1@inews.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:du1m6q$md0$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie widzisz, że posunąłeś się zbyt daleko i takie analogie
    >
    > wiesz ze takie sugerowanie podapda pod pomowienie? Przystopuj troche.

    Ja niczego nie sugeruję, zadałam ci tylko pytania, które miały nie na celu
    wyciągnięcie z ciebie odpowiedzi twierdzącej, a ukazanie, że stoisz na
    miękkim lodzie broniąc racji, że seks z dojrzałym fizycznie małolatem jest
    czymś dopuszczalnym. I trudno, pogódź się z tym, że ktoś tego nie akceptuje
    i nigdy nie zaakceptuje. Swoje wnioski wyciągasz nieco pochopnie.

    > czego nie rozumiesz?

    Zdania? Zresztą ciekawi mnie dlaczego nazywasz ową pannę naiwną, skoro nic
    nie ma w tym złego?

    > to po co brednie wypisujesz i kazdego wrzucasz do wora zwanego pedofilem?

    Równie dobre mogłabym stwierdzić, że brednie wypisujesz ty. Pogódź się z
    tym, że nie każdy podziela twoje poglądy oraz twoje poczucie moralności.

    > nie, o akcje o jednego mniej. Zlapano np 20 latka na umowieniu sie z 14
    > latkiem, zaraz debile zaczeli chodic po sasiadach i opowiadac ze maja
    > sasiada pedofila.

    Nie widziałam tego, więc się nie wypowiadam.

    > widac

    Co widać? Jak ktoś się nie zgadza z tobą to już na PiS głosował? I dlatego
    głupoty pisze, bo na Pis głosował? I ty mówisz o nie wrzucaniu kogoś do
    jednego worka? Masz poczucie humoru. I powtarzam, argumentacja ci się
    skończyła. Teraz spytasz mnie o wyznanie? I nie mam zamiaru też wstydzić się
    ani żałować swojego wyboru i to nie dlatego, że to co dzieje się w polityce
    podoba mi się, bo tak nie jest, ale dlatego, że żadna inna partia nie
    pokazała, że mogłoby być lepiej.

    Po powyższym twoim stwierdzeniu, powtórzę ci, że nie ma sensu dyskusja
    pomiędzy nami. Trudno dyskutować z kimś, kto klasyfikuje adwersarza
    sugerując się jego wiara lub poglądami politycznymi.

    Pozdrawiam,
    Akulka