    From: "bd" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pederasci
    Date: 16 May 2004 17:31:09 +0200

    > Sam ze sobą czy z kolegą?
    > Wiesz o czym jest ten wątek?

    a ty zastanawiales sie jak kretynska i idiotyczna jest twoja odpowiedz?
    zastanawiales sie nad tym, czy rozumiesz co czytasz? ja wiem o czym jest
    ten watek, ty natomiast wyraznie potraktowales go jako okazje do nazywania
    pedalem albo ciota kazdego, kto ma inne zdanie niz ty. zalozyles, ze masz
    monopol na prawde. uznales, ze twoje poglady i twoj swiatopoglad jest
    obrazem prawdy. a tak nie jest. wiesz dobrze, ze jestes w bledzie, ale
    brniesz w zaparte i tyle razy powtarzana przez ciebie teoria brzmi dla
    ciebie jak prawda. jest to udowodnione naukowo zjawisko. latwiej jest tobie
    isc z tlumem, ktory rzuca kamieniami w innych bo jako jednostka jestes nikim
    i masz jedyna okazje aby sie dowartosciowac i zintegrowac z innymi. lgniesz
    do podobnych sobie, ulomnych zacofanych ludzi. to tez jest znane zjawisko.

    swoja droga zastanawiajace jest twoje zainteresowanie homoseksualizmem.
    skoro twierdzisz, ze ten problem ciebie nie dotyczy to po co sie wypowiadasz?
    zajmij sie swoja lala wczesniej ja nadmuchujac i ciesz sie urokami zycia,
    a normalnych ludziom daj spokoj.