  • Date: Sat, 12 Apr 2008 17:06:46 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: paszport zamiast dowodu - podpisanie umowy w elektrowni

    Mariusz pisze:
> [...]
    zawarcie umowy na dostarczanie energii?
    problemów. na paszport jak najbardziej możesz

    > zgadza sie- warunki zostaly wydane ale umowy nie podpisza bo pelnomocnik nie ma
    mojego dowodu...

    Co za jakaś głupia biurwa... Przecież Ty nie możesz być na miejscu, więc
    po to jest pełnomocnik. A on nie może mieć Twojego dowodu, bo Ty go
    potrzebujesz.

    Uderz (za pośrednictwem pełnomocnika) do jej szefa, niech kretynkę
    wyleje na zbity pysk. Po to jest pełnomocnik notarialny, żeby był
    wiarygodny.