eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoparkowanie w strefie - tyt. wykonawczy (szczególnie do A. Golańskiego)Re: parkowanie w strefie - tyt. wykonawczy (szczególnie do A. Golanskiego)
  • Data: 2007-07-05 21:05:33
    Temat: Re: parkowanie w strefie - tyt. wykonawczy (szczególnie do A. Golanskiego)
    Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f6jev3$ovb$1@node4.news.atman.pl...
    > że
    >

    > wg mnie nic nie wyjasnilas. Nie dziwie sie, ze kolega sie dopytuje bo nigdy
    > nie widzialem tytulu z takiego powodu i chyba nie da sie tego zrobic. Albo
    > wyrok albo sprawy skarbowe

    jesli piszesz "chyba", to po co sie tym zajmujesz? ;-)) Nie wiesz, to jakim
    cudem chcesz wyjasniac? Może to brzmi niemile, ale sama nie zajmuję czasu
    doradzaniem w sprawie baletu, gdy "nie widziałam" tej czy innej figury. Szanujmy
    swój czas. Zadałam pytanie a nie dywaguję, to to nie forum.

    BTW, znalazłam odpowiedz gdzie indziej. Miłego.

    h.