    From: Roman Rumpel <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parkowanie na trawniku
    Date: Fri, 16 May 2008 12:17:25 +0200

    Mikaichi pisze:
> [...]
    >>> odjezdzasz,
    >>> oparkujesz,

    > Ale co? Znaczy nie da sie?

    Da się, wiele rzeczy sie da zrobić. Można chorego wysadzić na tym
    odległym parkingu i odjechać, można w ogóle się nim nie zajmować. Nie o
    to jakby chodzi w moim przykładzie.

    > Coz. Ale jest jak jest a prawo jest jakie jest.

    Eeee tam, prawa do tego nie mieszaj.

    Dla mnie twoja opinia o
    > architekcie jest malo istotna.

    Dla mnie może byc mało istotna Twoja o parkujących na trawniku. Tym
    niemniej, dla mnie istotne są przyczyny tego zjawiska, a Ty starasz się
    widzieć tylko trawnik.

    A sposob na "podstawienie" chorego pod
    > samo wejscie juz opisalem.

    Napisałem Ci, dlaczego jest niewystarczający.

    Dobra, dla mnie EOT, bo się nie przekonamy.