  • Data: 2008-05-15 12:20:22
    Temat: Re: parkowanie na trawniku
    Od: Roman Rumpel <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikaichi pisze:

    > Wysadzasz,
    > odjezdzasz,
    > oparkujesz,
    > wysiadasz,
    > podchodzisz do tej osoby,
    > idziecie/jedziecie (na wozku) dalej.
    >
    > Zeby bylo juz superlatwo mozna wziac jeszcze jedna osobe do pomocy.

    Dobra, poczekaj aż kiedyś będziesz to w praktyce ćwiczył :(

    Powtarzam - nie jestem zwolennikiem parkowania na trawniku, ale wygoda
    chorych ma dla mnie większy priorytet niż głupota architekta, który
    zaplanował przy szpitalu trawnik, za to parking pół kilometra dalej, bo
    tak mu ładniej na makiecie wyglądało.