  • Data: 2007-09-10 20:20:57
    Temat: Re: parkowanie na parkingu osiedlowym
    Od: "olleo" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przede wszystkim znak D-40 nie oznacza drogi wewnetrzenej, a jedynie
    > wjzad do strefy zamieszkania.

    Bylo czytac calosc - wspomnialem o D-40 w kontekscie.

    > Jeślsi jest droga wewnętrzna, to zasady poruszania sie po niej ustala
    > właściciel lub zarządca drogi. Użytkownicy tych dróg mają obowiązek do
    > zasad tych się stosować, bo w przeciwnym razie grozi kara na podstawie
    > KW (jest to wykroczenie).
    > Oto fragment art. 98 KW, byś nie musiał szukać :-)
    > "Kto, prowadząc pojazd poza drogą publiczną [..], nie stosuje się do
    > przepisów regulujących korzystanie z dróg wewnętrznych lub innych miejsc
    > dostępnych dla ruchu pojazdów,
    > podlega karze grzywny albo karze nagany."

    A teraz wyjasnij mi, gdzie w KW jest mowa o tym, ze regulamin wewnetrzny
    spoldzielni mieszkaniowej jest tozsamy z "przepisami regulujacymi
    korzystanie z drog wewnetrznych lub innych miejsc dostepnych dla ruchu
    pojazdow", bo na moj gust jednak nie. Czy w KW (nie chce mi sie czytac
    calego) poza art. 1 i 2 jest jeszcze mowa o tym, co trzeba zlamac, by zostac
    ukaranym? Bo wspomniane artykuly wspominaja tylko USTAWY.
    --
    Olleo