  • Data: 2007-09-12 05:20:46
    Temat: Re: parkowanie na parkingu osiedlowym
    Od: "olleo" <o...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Odpowiesz sobie sam, udowadniająć, że 'regulamin' to nie zbiór
    > przepisów.

    Udowodnij mi, ze ksiazka kucharska, to nie zbior przepisow.

    > Sprawdź, że KW to jest właśnie ustawa i na jej podstawie można nałożyć
    > na ciebie kare za czyn w niej wymieniony np. w podanym przeze mnie
    artykule.
    > A że jest to czyn zabroniony, dla mnie nie ulega wątpliwości i także to,
    > że jest on wymieniony w innej ustawie. Jednak za ciebie szukać nie będę
    > w której.

    Nie jestem prawnikiem, ani bezrobotnym, zeby miec czas przekopywac sie przez
    tony dziennikow ustaw. Masz cos do napisania, to napisz, a nie prezentuj mi
    zagadek.

    W KW nie ma nic o blednym parkowaniu, ani o regulaminie wewnetrznym
    spoldzielni, jako ustawie, za ktorej zlamanie grozi kara grzywny. Rownie
    dobrze moznaby powiedziec, ze niedopelnienie warunkow regulaminu np. loterii
    w sklepie na rogu jest wykroczeniem.

    > Prosiłeś o odpowiedź na pytanie-odpowiedziałem, podpierając się przepisem
    > prawa. Jeśli chcesz dyskutować, bo nie zgadzasz się z prawem, to raczej
    > nie ze mną.

    Podales za malo, by wyciagnac jednoznaczne wnioski.
    --
    Olleo