    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: parkingi "niestrzezone" - kto odpowiada za szkody ?
    Date: Wed, 06 Jul 2005 17:53:05 -0500

    KrzysiekPP wrote:

    > Z tego co pamietam to niewazne jest co napisze wlasciciel parkingu ...
    > jesli parking nosi cechy parkingu strzezonego, czyli jest ochrona,
    > bramka, zapora itp itd, to sąd przyzna ci racje, jesli bedziesz
    > dochodzil strat od wlasciciela parkingu. Byly gdzies w sieci omowienia
    > wyrokow w tej sprawie. Czytalem je kiedys, ale naprawde nie pamietam
    > gdzie one są ...

    Były.
    Generalnie, ale bez sądu się wówczas nie obędzie.
    Poszło zdaje się wówczas o to, że parking był monitorowany, całodobowy i
    jakiś tam jeszcze i że z wyglądu klient mógł sądzić, że parking jest
    parkingiem strzeżonym.
    Brakowało wówczas dużymi literami, że parking jest niestrzeżony.
    Ale konkuzja zdaje się była też taka jak piszesz, że nie ważne co sobie
    na parkingu napiszą tylko jak ten parking wygląda.