  • Data: 2009-06-18 18:54:49
    Temat: Re: parking prywatny a przepisy
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Amir pisze:

    > jak dotychczas zawsze grzecznie to załatwia, chociaż w środku się gotuje :)

    najprostszy sposób: wróć wcześniej z pracy i zastaw ich.

    ja miałem taką sytuację pod blokiem wspólnoty - jest parking tylko dla
    mieszkańców ze znakiem zakaz ruchu i "nie dotyczy mieszkańców". I stanął
    jakiś facet na obcych numerach (ponieważ to blok koło urzędu miasta, to
    na 99% tam szedł). Zapytałem grzecznie, czy on ma prawo tutaj parkować,
    bo właśnie zastawić ostatnie miejsce parkingowe, a to tylko dla
    mieszkańców jest. Zaczął się wściekać, że "g... mnie to obchodzi, gdzie
    parkuje i czy jest mieszkańcem" itd. Ja stwierdziłem, że w takim razie
    ja akurat mieszkańcem jestem i stanąłem sobie dokładnie za nim - nie
    mógł wyjechać, zamknąłem samochód i poszedłem do domu. Na odchodnym mu
    powiedziałem, że oczywiście, jak ma prawo tutaj parkować (i wogóle
    wjechać na ten plac) to niech dzwoni po straż miejską. Po paru minutach
    wyszedłem - gość grzecznie czekał w samochodzie na to, żebym odjechał.
    Ale był zagotowany .... Ale już nic nie powiedział. Dla pewności
    obszedłem samochód, żeby sprawdzić, czy przypadkiem nie miał spotkania z
    jakimś gwoździem albo coś ...

    Wojtek