  • Data: 2010-05-17 07:09:48
    Temat: Re: paragon imienny a wystewienie faktury
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michał Gut napisał:
    > bo na kasie fiskalnej bedzie mial naliczona sprzedaz za towar powiedzmy
    > kupil sprzedawca za 50pln netto
    > sprzedal za 60netto
    > od 10pln roznicy zaplaci 18% dochodowego i 22% vat
    > jak wystawi drugi raz fakture to zaplaci juz od calych 60pln netto
    > 22%vat i 18% dochodowego bo nie ma drugiej faktury zakupu towaru od
    > dostawcy a z punktu widzenia kwitow sprzedal cos jak usluge (czyli nie
    > moze odliczyc 2 razy kosztu zakupu tego samego towaru).

    Nieprawda, jak wystawia fakturę do sprzedaży fiskalnej to dalej jest to
    ta sama jedna sprzedaż, dlaczego ma się zrobić podwójna?

    Chyba że ktoś głupio prowadzi księgi i księguje wszystko jak leci
    niezależnie od pochodzenia i celu dokumentu, ale za głupotę się płaci.

    ps. Ja nie mam takiego problemu bo u mnie wszystkie sprzedaże idą przez
    kasę fiskalną i kto chce dostaje fakturę, nie mam żadnej tylko
    fakturowej nie ujętej w srzedaży fiskalnej,

    Oczywiście można dostać mandat za brak paragonu przy kopii faktury, ale
    nie ma to żadnego przełożenia na podwójne opodatkowanie itp. rzeczy