  • Data: 2009-07-17 14:36:05
    Temat: Re: państwowa gospodarka prześcignęła kapitalistyczną-wolnorynkową?
    Od: Michał <r...@x...cy> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Adam Filip pisze:
    > Jeśli nie wiesz jaki tam jest dalej udział państwa w gospodarce to dałeś
    > sobie zrobić wodę z mózgu :-)

    Powiadasz? :>

    Masz świadomość, że w wielu elementach chińska gospodarka ma więcej
    elementów wolnorynkowych niż europejska? Żeby choćby podać przykład
    regulacji i socjalu, który jest o wiele bardziej rozbudowany w Europie.

    > To coś takiego jak publiczne pierdolenia Balcerowicza Leszka profesora,
    > że ulgi na dzieci nie są "pro wzrostowe". W krótkiej perspektywie
    > czysto gospodarczej owszem ma rację tylko że przy znacznie dłuższej
    > perspektywie jakie ocena zaczyna być godna pokazowego idioty (MSZ)
    > dopóki jest krytyką podobnych ulg "w ogóle" a nie ich wysokości/formy.

    W tym tonie nie bardzo chcę dyskutować... ale chyba się zgodzę.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/