  • Data: 2021-07-01 21:36:25
    Temat: Re: palik
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.07.2021 o 12:59, Olin pisze:
    > Uznałam, że palik zagraża bezpieczeństwu biegających dzieci i
    > spacerujących tu ludzi z psami. Wyjęłam go i wyrzuciłam do śmietnika -
    > opowiada pani Aleksandra, która teraz jest wzywana na policję i będzie
    > miała sprawę przed sądem.

    Opowieść po prostu niedorzeczna. Po co ruszała nie swój palik?

    Najlepszym sposobem zapobiegnięcia budowy kościoła jest niesfinansowanie
    tego prezez wiernych. U nas proboszcz zrobił podczas kolędy referendum.
    Wyszło, ze większość nie chce, więc nie buduje kaplicy. Sąsiednia
    parafia postanowiła to sfinansować :-)

    --
    Robert Tomasik