  • Data: 2008-04-20 00:45:41
    Temat: Re: palenie w pracy
    Od: dante <d...@p...onet> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AW napisał:

    > Kolego. Masz problemy z czytaniem, moja wypowiedź podkreśla jedynie brak
    > logiki w pierwszym poście.
    > I nie wycieraj sobie gęby Polakami bo ja też do nich należę. Twoje
    > argumenty są denne.

    twoim zdaniem mozna palic w budynkach uzytecznosci publicznej? nic tego
    nie zakazuje? a co z pracodawca, ktory dopuszcza do tego, ze wszysscy
    sobie pala w pokojach, biurach itd? nie ma na to zadnego przepisu? czy
    wszyscy maja zmienic firme?
    i kto tu ma problemy z czytaniem?
    co do braku logiki: wszyscy (w domysle: PALĄCY) palą gdzie popadnie.
    widziałeś kiedys gdziekolwiek osoby niepalące "zazywające dymu tytoniowego"?
    gratuluję logiki