  • Data: 2011-08-13 19:08:55
    Temat: Re: palenie papierosów na balkonie
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-12 21:48:54 +0200, "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> said:

    > a ja wcale tak kategorycznie nie potepiam takiego zapisu

    To wróćmy do spółdzielcy palącego przy otwartym oknie, przy otwartych
    drzwaich balkonowych, wietrzącego mieszkanie po paleniu i palącego na
    balkonie.
    IMHO nie ma różnicy dla sąsiadów.
    A jeśli zgodzisz się z powyższym, to wtedy będziemy mogli ocenić
    przepis, który jest... idiotyczny.

    (i nie wpisujmy tutaj deklaracji czy i kto pali - rzecz jest w złej
    kontrukcji przepisu nie do wyegzekwowania, a do tego bezskutecznego)

    --
    Bydlę