  • Data: 2009-01-07 08:33:00
    Temat: Re: oszustwo allegro 50zł
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    gargamel wrote:

    > jak "przyjdzie i będzie robił" to s a warunki umowy o pracę, prawnik na
    > umowę o pracę nie pracuje, tylko wykonuje usługi, zlecenia, czy tym
    > podobne

    No akurat usługi,zlecenia i "czy tym podobne" od umowy pracę różnią się
    tylko brakiem ograniczeń w rozwiązaniu umowy, ale we wszystkich tych
    przypadkach są to umowy starannego wykonania.

    > więc adwokat mając sprawę o oszustwo na kwotę 1 zł powinien dostać swoje
    > wynagrodzenie od przegranego w sprawie jako pokrycie kosztów sądowych!!!

    W sprawie o oszustwo to akurat adwokat chyba jest tylko po stronie
    domniemanego oszusta, po drugiej jest prokurator.

    > to przecież TY głosowałeś na Tyska i Ćwokalskiego a nie ja:O)

    Przecież taki stan prawny mieliśmy kiedy jeszcze T i Ć koszule w zębach
    nosili.

    p. m.