  • Data: 2010-07-17 12:58:56
    Temat: Re: oszczednosci w banku
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-17 14:14, Dysiek pisze:

    > Do dziedziczenia jest mama, ja i siostra. My sie zrzekniemy spadku na rzecz
    > mamy. Czy w zwiazku z tym cala kwote na koncie uda sie "uratowac" od
    > podatku? Czyli idziemy do sadu, zakladamy sprawe i potem jakies pisemko do
    > US? Tak?
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedz
    > Dysiek

    Zarówno Ty, jak i siostra nie zapłacicie PoSiD.
    Zrzeczenie się na rzecz mamy (czy któregoś z Was - czasem tak prościej)
    jest istotniejsze w przypadku rzeczy, np. działki, mieszkania lub auta.
    Wtedy ewentualny kupiec zawiera umowę tylko z jedną osobą.
    Trza się spieszyć.
    P.S. W przypadku auta, jeśli nie-daj-Boże było zarejestrowane na dwoje
    małżonków - trzeba to koniecznie i niezwłocznie wyprostować.

    P.S.2.
    Bandycki PoSiD, czyli rabowanie wdów i sierot zniósł rząd
    znienawidzonego Jarka.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy