  • Data: 2008-11-09 00:16:03
    Temat: Re: ostroznosc procesowa-- co to????
    Od: "Ajgor" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" napisał w wiadomości

    > Każda grupa zawodowa ma swój żargon. Mi się otwiera scyzoryk jak słucham
    > marketerów -- "targety" przetykane "placementami", M&A specjalistów,
    > którzy "merżują" i zastanawiają się jak coś "skeszować" albo za ile oni
    > się "skeszowali", ewentualnie może to jeszcze "zmenedżować".
    >
    > O informatykach nawet nie wspomnę ;-)

    Oczywiscie ze tak. Kiedys jadac pociagiem rozmawialismy z kumplem na temat
    programowania wypelnianych wektorow w assemblerze. Facet siedzacy
    naprzeciwko nas mial szczeke na podlodze jak nas sluchal :) Ale my
    rozmawialismy tylko miedzy soba. A prawnicy w sprawach sadowych rozmawiaja
    rowniez z osobami spoza ich srodowiska, wiec powinni mowic tak, zeby kazdy
    ich rozumial.