  • Data: 2008-11-08 16:18:03
    Temat: Re: ostroznosc procesowa-- co to????
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 08 Nov 2008 16:37:11 +0100, Ajgor napisał(a):

    > Wole poczytac o jezyku POLSKIM. Jak prawnicy chca gadac jezykiem prawnym
    > i prawniczym, to niech sobie gdzies zaloza panstwo praqwnicze i tam
    > niech gadaja. A na razie sa w Polsce, i powinni mowic po polsku.

    Każda grupa zawodowa ma swój żargon. Mi się otwiera scyzoryk jak słucham
    marketerów -- "targety" przetykane "placementami", M&A specjalistów,
    którzy "merżują" i zastanawiają się jak coś "skeszować" albo za ile oni
    się "skeszowali", ewentualnie może to jeszcze "zmenedżować".

    O informatykach nawet nie wspomnę ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl