  • Data: 2007-11-21 15:02:05
    Temat: Re: osoba najblizsza w przypadku smierci pokrzywdzonego
    Od: Olgierd <n...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Nov 2007 15:39:37 +0100, Bartulus napisał(a):

    > Jak wiadomo, krąg osób najbliższych określa kk w słowniczku (art 115
    > par. 11)
    > Należą do niego m.in. wstępni zstępni, nie ma podanego stopnia
    > pokrewieństwa.

    Nie mam pewności na ile pojęcie osoby najbliższej w rozumieniu art. 52
    par. 1 kpk tożsame jest z definicją wyrażoną w art. 115 par. 11 kpk.
    Ale bardzo możliwe, że masz rację, zatem postanowienie warto zaskarżyć.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/