  • From: "radxcell" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: osiedle chronione
    Date: Wed, 12 Oct 2005 18:36:12 +0200

    RadXcell answers to Robert Tomasik, who wrote in
    > Użytkownik "radxcell" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Pod nieobecność osoby, do której wchodzisz, to chyba nie ma
    > sensu wchodzić.
    ma to sens, jesli to znajomy i zostawiam mu klucze :)

    > ochronę. Prawo do legitymowania jest w wypadku ochrony
    > ograniczone realizacją określonego w ustawie celu. A celem
    > jest ustalenie prawa do przebywania na chronionym obszarze.
    czyli ochrona bedzie miala prawo mnie legitymowac?
    troche mi sie to nie podoba. zwlaszcza, ze nie ma jasno
    okreslone, kto ma prawo wejsc i wyjsc. mowa o "mieszkancach"
    oraz "pozostalych osobach". nie ma listy. ogolnie, wszystko
    wydaje mi sie niedodefiniowane.

    co jest dla mnie najwazniejsze - nie chcialbym, zeby ktokolwiek
    legitymowal odwiedzajace mnie osoby, ani oczywiscie mnie,
    i troche nie mam pomyslu jak sie zachowac w przypadku napotkania
    takiego zadania.

    dzieki i pozdr,
    rdx