  • Data: 2004-01-17 19:02:31
    Temat: Re: opoznienia z platnoscia - umowa o dzielo
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:Pine.WNT.4
    ....@k...portezjan.zabrze.pl..
    .

    > Odnotowałeś za co obniżenie wynagrodzenia na rachunku ?

    Wiem, że powinienem, ale byłem w lekkim pośpiechu wtedy... Zresztą miałem
    dyktafon. Ale coś się spaprało i gucio się nagrało :-(

    > W sumie mam na myśli postawienie sprawy jasno wobec "nich": OK,
    > mnie spóźnienie kosztowało... :>

    Tak czy inaczej rachunek na tę obniżoną kwotę jest wystawiony i podpisany.

    [ciach]

    > Karnym chyba nie. Skierowaniem do sądu tak :), ale cywilnie.
    > Również możesz im obiecać "sprzedanie długu" - jeśli w umowie
    > nie ma zastrzeżenia. A mogą nie chcieć dyskutować z windykacją
    > jakiegoś banku na przykład, nawet jeśli nie masz "pomysłu",
    > to oni tego nie wiedzą (a a nuż mają jakiegoś wierzyciela :))

    Hmm... To jest myśl! Zastrzeżeń żadnych w umowie nie widzę. Możesz (albo
    może ktoś inny) polecić mi kogoś skupującego długi? ATSD ciekawe jaka jest
    opłata...

    > Ustawowych. Przelicz czy ci się bardzo opłaca szarpać o nie,
    > niemniej - jakbyś zaniósł im lub posłał oficjalne upomnienie
    > o zapłatę to o owych odsetkach wspomnij - nie zawadzi, najwyżej
    > "zrobisz im łaskę" odstępując od odsetek :]

    ATSD to liczyć je od od daty wystawienia rachunku skracając o termin
    płatności z umowy, czy prosto od daty wystawienia rachunku?