  • Data: 2010-11-17 15:36:01
    Temat: Re: opłaty związane z wynajmem i wypowiedzeniem
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-17 16:18:48 +0100, xxxx <a...@w...pl> said:

    > Był 16 listopad 2010 roku (wtorek) gdy o godz. 18:57, wszystkim znany

    > Prosze raz jeszce o odpowiedz jak z płatnością za miesiąc w którym kończy
    > się okres wypowiedzenia.

    Normalnie. No, bo niby jak chciałbyś Nie płacić?

    > Np upływa on z dniem 18

    Czyli mieszkasz do 18.
    19. już nie.

    > a ja mam zgodnie z umową
    > płacić z góry do 10

    Płacisz z gory, do 10.
    Co sprawia ci tu problem?

    > a wypowiedznie złożyłem 26 poprzedniego miesiąca.

    Nieważne (dla płatności) jest kiedy prawidłowo je złożyłeś. W terminie
    oznaczonym, z jednodniowym zapasem, z tygodniowym zapasem - mieszkasz
    do 18. i płacisz za mieszkanie do 18. Bo mieszkasz do 18.

    > UMowa nic nie mowi o proporcjonalności w takiej struacji a "strony ustalają
    > czynsz miesięczny w kwocie.."

    Bo za miesiąc tyle_i_tyle, a do 18. tyle, ile się należy do 18.
    Umowa to doskonale przewidziała wprowadzając inne, niż miesięczne, termina.
    Mieszkasz pełen miesiąc, płacisz za pełen miesiąc.
    Mieszkasz proporcjonal

    --
    Bydlę