  • Data: 2008-02-19 18:39:08
    Temat: Re: oplata za zastrzyk
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > Nie da się. Z umów o dzieło można uzyskiwać tylko dochody za wykonanie
    > dzieł, a nie, jak sugerujesz, wszelkie.

    Tylko że na umowę o dzieło da się zrobić praktycznie wszystko, co daje
    konkretny rezultat.

    Np. zamiast naprawiania komputerów na etaciku naprawiasz każdy komputer
    z osobna i wystawiasz rachunek za naprawienie każdego z nich.

    To samo będzie z posprzątaniem, wprowadzeniem danych itepe.

    Oczywiście odpadają zajęcia typu "siedzenie i odbieranie telefonów", ale
    cóż - nie można mieć wszystkiego ;)

    > Poza tym UoD chyba jest częściowo
    > ozusowana, prawdaż?

    Tylko jeśli ma się gdzieś etacik i jednocześnie z tym samym bytem się
    zawiera umowy o dzieło. A ja wyraźnie pisałem o rezygnacji z etatów -
    czyli w takiej sytuacji ZUS umów o dzieło nie może dotyczyć.