  • Data: 2002-09-10 12:04:49
    Temat: Re: oplata notarialna przy kupnie mieszkania
    Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "fox" <f...@i...pl> napisal w wiadomosci
    news:cp0qnu40vufriisv3f28up8jba6811jp5i@4ax.com...

    > witam
    >
    > kupilem od developera nowo wybudowane mieszkanie, odebralem je,
    > zaplacilem za nie i teraz mam powedrowac do notariusza, w celu
    > sfinalizowania transkacji i przekazania wlasnosci (grunt/mieszkanie)
    > - koszt tej operacji to jakies 3% wartosci mieszkania. moje pytanie
    > brzmi - czy i jak moge rozlozyc ta platnosc na raty ?
    > slyszalem, ze istnieje taka mozliwosc, trzeba napisac prosbe do
    > jakiegos sadu, czy cos w tym guscie...
    >
    > dzieki i pozdrawiam
    Najlepiej dowiedz sie od notariusza, ale wydaje mi sie ze oplaty za akt
    notarialny nie mozna rozlozyc - moze slyszales o oplacie zwiazanej z wpisem
    do hipoteki - ta napewno mozna i wlasnie w sadach sie taka sprawe zalatwia
    (btw to podobna oplata do notarialnej), wiec nie chce Cie martwic ale jesli
    zamierzasz miec hipoteke to czeka CIe jeszcze jedna podobna przyjemnosc :(

    Pozdrawiam
    Vicky