  • Data: 2003-08-03 08:31:26
    Temat: Re: oksarzenie o azabór mienia w pracy
    Od: "BartekB" <n...@...adresu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    AP wrote:
    > KP było napisane nie moim charakterem pisma, podpisane
    > innym nazwiskiem (nie jest to też nazwisko mojego następcy).
    > [..] Klient nie pamięta, kto odebrał płatność.

    Jakiez wiec dowody ma twoj ex-szef, poza swoim "domyslam sie"?

    > Dostałem dziś takiego smsa od b. szefa: "Czekam
    > na wpłatę 400 zł do poniedziałku. po tym terminie daję zgłoszenie do
    > Prokuratury. Poinformuje o całej sprawie również firmę X [firmę, w
    > której obecnie pracuję]. Zastanów się więc, czy Ci się to opłaci."

    A to juz jest grozba - jesli faktycznie nie masz nic na sumieniu, to
    proponuje wyslac poleconym zadanie przeprosin na pismie za pomowienie, a w
    przeciwnym wypadku zagrozic zgloszeniem nekania i grozby karalnej.
    I przede wszystkim pogadac z obecnym szefem - niech przynajmniej bierze pod
    uwage, ze to moga byc nieuczciwe dzialania konkurencji.
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski