  • Data: 2005-06-23 16:06:41
    Temat: Re: okradziona przesyłka - jak walczyć?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    york wrote:

    > Wielokrotnie na roznych pocztach. Teraz troche jest juz lepiej .
    > Byl nawet jakis paragraf dotyczacy jak powinna byc zapakowana
    > paczka. Ostatnio nawet przy mnie facet sie wyklucal , bo mial
    > karton na ktorym byl nadruk firmowy i jakies dane. Kazali mu
    > wszytko pozaklejac szara tasma.

    To robisz szarą paczkę, a wszystkie łączenia oklejasz swoja taśmą.
    Zawsze na wszystkich łączeniach przyklejam własną taśmę i nigdy nie
    miałem z tym problemu.
    Teoretycznie takie oklejenie jest wystarczające aby posłać paczkę jako
    wartościową, ale to akurat nigdy mi się nie udało.
    Poczciarze oklejają to jeszcze dodatkowo swoimi naklejkami za co
    oczywiścei kasują swoje 2 zł, czy ileś tam.

    Odbiorca jest uprzedzony o sposobie oklejenia paczki i jeśli widzi
    jakiekolwiek naruszenia taśm, to odmawia przyjęcia przysyłki.
    Jeszcze nigdy nic mi nie ukradli z tak przygotowanych paczek.