  • Data: 2005-06-23 21:07:44
    Temat: Re: okradziona przesyłka - jak walczyć?
    Od: "york" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ..czyli potwierdzasz, że pocztą nie należy wysyłać :)

    Nie , bo poczta jest najtansza w Polsce. Towaru za 100zl nie wyslesz chyba
    kurierem za 30zl.Watpie ze klient tyle bedzie chcial zaplacic za przesylke.

    > Niektórzy nawet kilkanaście razy zanim się nauczyli :)

    Zapytaj na roznych grupach o firmy kurierskie, to dostaniesz tyle samo przypadkow
    kradziezy i oszustw jak z poczta p.

    > Wozić towar samemu? Doskonały pomysł :)

    pewnie do 15 km moge zawiesc.

    > A o czym tu pisać jak wszystko znajduje się w regulaminie świadczenia usług
    > przez Pocztę Polską?

    Oczywiscie tylko, ze sa sytuacje, ktore regulamin nie przewiduje , badz tez
    powinienes
    dostac pieniadze a nie dostaniesz. Nie wszytko jest takie proste jak Ci sie wydaje.
    A czy regulamin nie podlega pod prawo ogolne i inne przepisy ? Zawsze chyba mozna
    sie odwolywac, tylko trzeba wiedziec na jakie przepisy mozna sie powolac i o to
    majczesciej ludzie pytaja a nie o to czy zrobili blad wysylajac paczke firma x.

    > P.S. Po co wysyłasz mi kopię na priva?
    Odruchowo dalem odp. i zamiast na grupe polecialo do Ciebie.
    Napisalem w drugim emailu , ze mailo poleciec to na grupe.