eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoofiara przestepstawa bankowego › Re: ofiara przestepstawa bankowego
  • Data: 2005-05-17 10:36:15
    Temat: Re: ofiara przestepstawa bankowego
    Od: Witiia <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2005-05-17 00:48, Użytkownik Rafał Zrobecki napisał:

    > Witam,
    > znajoma padla ofiara oszusta podajacego sie za bank i proszacego o
    > potwierdzenie danych zwiazanych z logowaniem sie do serwisu bankowego on-line.
    > Czy w przypadku odpisania na takich e-mail-ofiara moze ubiegac sie o
    > odszkodowanie od banku?

    Najlepiej jak złoży reklamację. Tylko niech nic nie pisze, że ktoś
    wyłudził od niej hasło dostępu. Najlepiej napisać, że zniknęły pieniądze
    i prosisz o wyjaśnienie.
    Później zarządaj sprawdzenia adresu IP komputera, z którego wykonano
    dany przelew. Na 99% nie będzie to w Twoim mieście, albo nawet w Polsce.
    Przedstawiasz dowody, że tego i tego dnia była w tym i w tym mieście,
    więc nie mogła wykonać przelewu.
    Jeśli ktoś uzyska dostęp do konta w wyniku przestępstwa (tutaj tak było
    - wyłudzenie, oszustwo), to już chyba bank odpowiada za to, że dał
    dostęp osobie, która takiego dostępu nie powinna mieć.
    Na pewno nie wolno się poddawać. Jeśli kwota jest znacząca, to trzeba
    walczyć.

    --
    Witiia

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1