    From: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: office 2007 dla firm za 199
    Date: Sun, 2 Dec 2007 20:23:42 +0100

    Użytkownik "Andrzej" <s...@i...the.space> napisał
    > Pamiętaj, że kupuje się licencję, a nie oprogramowanie w związku z czym,
    > zakup jest częścią umowy. Z mojej wiedzy wynika, że sprzedawca nie
    > powinien sprzedać komuś takiemu oprogramowania

    No nie do końca to mnie przekonuje. Przecież firma może to kupić celem
    podarowania pracownikom w nagrodę albo kontrahentowi. Skąd sprzedawca ma
    wiedzieć co z tym kupujący zrobi... Ale może to też w sumie użytek
    komercyjny, nie wiem jak dokładnie określił Microsoft zasady sprzedaży tego.
    P.S.Przypominam jednak, że bezpodstawna odmowa sprzedaży rzeczy wystawionej
    na sprzedaż to wykroczenie.