  • Data: 2004-09-21 12:29:14
    Temat: Re: odzyskanie pieniedzy
    Od: LM <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a moze cos wiecej, ja nie mialem w nationale zadnych problemow, wypelnilem
    > jakies formularze i kasa przyszla nazad, oczyisnie nie cala, ale robilem to
    > przed zakonczeniem terminu uzgodnionego w umowie

    tak na marginesie to faktycznie baardzo łatwo oddają pieniądze (mi się
    udało odzyskać niecałe 30% kwoty wpłaconej (ponad 4 lata składek)) w
    dodatku bez jakiegokolwiek potwierdzenia pisemnego (wyliczenia itp itd)
    ot kasa wpłynęła na konto po przesłaniu im rezygnacji, niestety inne
    sprawy zbyt mnie pochłonęły i nie miałem czasu drążyć tematu i domagać
    się wyjaśnień. Czas jaki czekałem na pieniądze to ok 2 miesięcy od daty
    rezygnacji. Reasumując - III filar - największy kanał w jaki dałem się
    wkopać