  • Data: 2008-02-13 10:46:14
    Temat: Re: odwołanie się od mandatu
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    maximus pisze:
    > Zgodnie z art. 101 § 1 kodeksu postępowania w sprawach wykroczeń można się
    > odwołać w ciągu 7 dni od mandatu do Sądu.
    >
    > Interesuje mnie jakie są koszta odwołania i jaka jest dalsza procedura w
    > sprawie tego odwołania?
    > Będzie sprawa w sądzie czy tylko listownie mnie powiadomią czy uchylają
    > wykroczenie czy nie ?

    A za co dostałeś mandat? Odwołać możesz się tylko, jeśli czyn, za
    który dostałeś mandat, nie jest wykroczeniem (np. za chodzenie w
    zielonych butach).

    Jeśli jednak dostałeś mandat np. za przejście na czerwonym świetle, a
    potem Ci się odwidziło i chcesz udowodnić, że to nie Ty, to już to nie
    ma znaczenia.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz