  • Data: 2004-09-09 16:13:57
    Temat: Re: odwolanie do prawa unijnego...
    Od: "rezist.com" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > aspekcie z unijnym to podczas rozprawy w sadzie moge sie powolywac na unijne
    > prawo?

    No pewnie! Ale na skutek wielki nie licz.

    > konkretnie chodzi mi o posiadanie muzyki w formacie mp3.

    A to jest Prawo od "posiadania muzyki w formacie mp3"?
    Obawiam sie ze to reguluje ustawa o ochronie praw autorskich
    i pokrewnych.

    > czy jezeli zostane pociagniety do odpowiedzialnosci karnej
    > to moge sie opierac na prawie unijnym?

    To ze weszlismy do Unii nie oznacza ze nagle zmienil sie prawny
    porzadek w naszym kraju. Gdyby tak bylo, to mielibysmy gigantyczny
    burdel. Unia wydaje pewne dekrety i rozporzadzenia, jednakze sa
    one wdrazane niezaleznie przez kazdy z krajow czlonkowskich,
    a ich wprowadzanie nie jest raczej obowiazkowe.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com