  • Data: 2006-12-19 21:34:03
    Temat: Re: odszkodowanie za wypadek samochodowy
    Od: "klawiaturowy" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AnJack" <anjack@NIE_SPAMOWACpoczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:45885139.62F79253@NIE_SPAMOWACpoczta.onet.pl
    > Zderzylem sie z tramwajem. Mialem zlamanych 8 zeber, odme oplucna,
    > wykrecenie szyjnego odcinka kregoslupa, krwiak nadtwardowkowy, przez
    > ktory bylem 3 dni w spiaczce. Samochod do kasacji (stara Corsa).
    > Teraz juz wszystko ze mna ok, zadnych trwalych uszkodzen. Mam dwoje
    > swiadkow, ktorzy twierdza, ze wina tramwajarza bo pojechal na czerwonym.
    > Ja nic nie pamietam. Dzis przyszlo mi zawiadomienie z prokuratury
    > rejonowej, ze wplynal do nich akt oskarzenia przeciwko motorniczemu
    > oskarzonemu o popelnienie przestepstwa z art. 177 par. 1 kk.
> [...]

    Odszkodowanie pewnie niewielkie, ale ZADOŚĆUCZYNIENIE o kilka rzędów
    wielkości wyższe.
    Przy Twoich obrażeniach myślę, że możesz się ubiegać o 50000 zł
    zadośćuczynienia.
    www.google.pl -> zadośćuczynienie
    Motorniczy/przewoźnik napewno miał OC - odszkodowanie i zadośćuczynienie
    będzie wypłacone z polisy OC sprawcy.
    Moja rada - poszukaj pomocy u radcy prawnego/adwokata...
    ...przy tej kwocie nie warto walczyć samemu bądź przy pomocy mniej lub
    bardziej profesjonalnych firm, które oferują pomoc w walce o
    odszkodowanie/zadośćuczynienie za % od zasądzonej kwoty (bez zaliczek
    itp.).