  • Data: 2004-07-28 16:20:29
    Temat: Re: odszkodowanie za skradziony samochód
    Od: "wirtualna" <w...@w...pl.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "leszek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ce6erv$vte$1@fargo.cgs.pl...
    > Chciałbym jeszcze dodać że od chwili zgłoszenia szkody minęlo już
    > dwa miesiące a ubezpieczyciel uzależnił podjęcie czynności mających
    > na celu wypłatę odszkodowania z chwilą umorzenia śledztwa przez
    > prokuraturę.Takie umorzenie otrzymałem wczoraj i powiadomiłem o
    > tym ubezpieczyciela telefonicznie(ze względu na dzielącą nas
    > odległość) .Oznajmiono mi że to jeszcze nie koniec ponieważ mam do
    > załatwienia jeszcze kilka spraw w urzędach októrych zostanę
    > poinformowany wkrótce korespondencyjnie.Czy jest to normalna
    > procedura?

    ZU zawsze czeka na swistek o umorzeniu postepowania.
    Rozumiem, ze dostales zawiadomienie, ze w 30 dni od zgloszenia kasy nie
    dostaniesz, i ze dostaniesz po spelnieniu sie takich to a takich warunkow
    (np. umorzenie postepowania).
    Jesli ZU cie nie zawiadomil, dlaczego nie dostales kasy w 30 dni po
    zgloszeniu szkody, to ma obowiazek placic - 817kc

    Wyjasnianie dodatkowych okolicznosci tez nie moze trwac wiecznosc - zmiana w
    zeszlym roku w 817par2 kc - teraz dodano termin [w normalnym toku
    czynnosci - "przy zachowaniu szczegolnej starannosci mozna by wyjasnic"].

    pozdr,
    W,