    From: "Fil" <f...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odszkodowanie z elektrowni
    Date: Mon, 23 Jan 2006 09:56:12 +0100

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dqtebf$gi7$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > Z powodu awarii w sieci elektrycznej, w mojej instalacji pojawiło sie
    przez
    > kilka godzin napiecie ponad 300V.
    > Kilka urządzeń w domu uległo spaleniu.
    > Czy ma ktoś moze doświadczenia na temat uzyskania odszkodowania, i na
    jakiej
    > ewentualnie podstawie bedą one wypłacane, kto bedzie oceniał wartośc
    sprzetu
    > jeżeli nie jest to takie oczywiste w przypadku sprzetu uzywanego?
    > Dodatm tylko ze awarie zgłosilem na pogotowniu..
    >
    > Paweł

    Zbieraj wszelka dokumentacje zwiazana ze szkoda - rachunki za naprawy, za
    zakupione nowe rzeczy. Ponadto zbierz świadków zdarzenia jeżeli jest to
    możliwe oraz jeżeli pogotowie ratunkowe przybyło na miejsce i sporzadzilo
    protokol - popros o jego kopie - to tez kolejny dokument - sprawdz co
    napisali.

    Kiedy juz wszystko zbierzesz - wystap do zakladu energetycznego o
    odszkodowanie w wysokosci przedstawionych rachunkow - pismo skieruj na adres
    siedziby zakladu.

    Po przepychankach, ktore zapewne nastapia - z dobrymi papierami mozesz
    wystepowac na droge sadowa.

    Pozdr.,

    F.

    www.doradcyprawni.com