  • Data: 2005-12-13 00:24:37
    Temat: Re: odszkodowanie od PKP
    Od: "John Doe" <g...@W...poczta.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net> napisał w
    wiadomości news:dnl30l$pii$1@inews.gazeta.pl...

    > Chyba tylko Ciebie.
    > Co roku, koło 11 grudnia zmienia się rozkład.

    Czytaj ze zrozumieniem :). Dwa tygodnie temu na mój gust był 27 listopada (o
    tę datę chodzi) - więc nie było zmiany rozkładu - reszta informacji w
    odpowiedzi powyżej.

    > Se żądaj.

    Se żądam - i myślę że dostanę.
    Na moje nieprawnicze oko złamali art. 2 ust. 2, art. 3 ust. 1, przy
    niespełnieniu warunku w art. 7 ust 1 (robili remont - tylko zapomnieli
    kogokolwiek o tym poinformować). Dodatkowo przwoźnik nie powiadomił mnie
    (podróżnego) o zmianie rozkładu zgodnie z art. 18 ust 1., nie zapewnił
    transportu zastępczego - a dokładnie odmówił wydania bezpłatnie biletu na
    następny pociąg w tej samej relacji. Dyskusyjne jest zastosowanie st 2 tego
    samego art. - ale zobaczymy czy będą się kłócić o niego.
    Oczywiście chodzi o ustawę Prawo przewozowe :).

    PKP suxxxxxx!

    Pozdrawiam
    Daniel