    From: "Anika" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odstępy między szczebelkami na balkonach
    Date: Mon, 8 May 2006 19:13:06 +0200

    Użytkownik "Zbig.T" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:e3nhgk$ivg$1@news.interia.pl...
    >A jeżeli się okaże, że barierki spełniają jakąś tam normę, to będziesz
    >spokojnie puszczać synka na balkon ?

    To raczej głupie pytanie i chyba nie na miejscu...
    Sama chętnie bym wspawała brakujące barierki ale nie mam odpowiedniego
    sprzetu i raczej nie leży to w naturze kobiet więc chcę uzyskać pomoc od
    spółdzielni. Jeżeli nie mają takiego obowiązku kupię siatkę i sama się tym
    zajmę (a właściwie zlecę to komuś, kto potrafi to zrobić)

    Wszytkim, którzy udzielili sensownych odpowiedzi bardzo dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Anika