  • Data: 2006-03-14 22:29:03
    Temat: Re: odstąpienie od umowy z OFE
    Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jalboss" napisał:

    > A niby dlaczego tak sądzisz? Bo pracujesz dla PZU?
    > Nie mieszaj ludziom w głowach jakimis bzdurami!!!

    To nie są bzdury. Tylko nieco wyższa niż przeciętna wiedza o
    funduszach. Myślisz, że z czego wypłacą ludziom emerytury? Muszą
    sprzedać akcje. A statystycznie najwięcej emerytów jest w największych
    towarzystwach. A jak zaczną sprzedawać, to wartość jednostki
    najprawdopodobniej spadnie. To chyba normalne prawo giełdy, nie?
    A pracowałam dla Winterthura, tylko nie byłam zbyt lojalna :)

    > Masz czas do połowy kwietnia :)

    Do 25-go, a w zasadzie nawet do 10 maja.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://aicha.opowiadania.org